Frågor om året 2014

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Väldigt mycket. Jag åkte iväg till olika ställen. Jag har haft mycket roligt och upplevt mycket harmoni. Fick chans att få kontakt med en gammal bekant, men det var en kort kontakt men ändå, det var något nytt jag inte gjort förr i mitt liv iallafall. Jag har fyllt 18, det har jag inte gjort förut heller ;) Gav ut min första bok. Och så har jag.. ja massa saker har hänt, som inte skett tidigare. 

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Vad jag nu än hade, så kan jag nog inte tänka mig att det var något annat än att må bra och leva och ordna allt. Så ja, tror jag hållt dessa löften. 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej. 

4. Dog någon som stod dig nära?: Nej..inte detta året. 

5. Vilka platser besökte du?: Några här och var 

6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?: Ett hem. Fler dagar att må bra, lugn och ro. Mer platser att besöka, mer tillfällen att träffa mina närmsta personer och den släkt jag äntligen fått chans att träffa igen och bygga en relation till. Ett friskare, lugnare, kärleksfullare år förväntar jag mig. 
 

7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?: Sommaren. 
 

8. Vad var din största framgång 2014?: Mitt inre, min inre utveckling. 
 
9. Största misstaget?: Att jag lät manipulativa människor göra som dom ville, men inte tillslut. 
 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Inte mer än jag redan är fysiskt. 
 

11. Bästa köpet: Inget, förutom pengarna som gick till tryckningen av mina böcker och till hemsidan.
 

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Redan svarat på detta i frågorna i förra inlägget :) 
 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: En del människor och lite annat. 
 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?: Det vet jag inte, brukar inte ha låtar som påminner om något visst år. Fast jo.. det kommer vara Riptide - Vance Joy
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Början av året var kämpande, men början på sommaren och därefter har jag aldrig varit lyckligare. 
 

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tog vara på det bra lite längre, och sluta skjuta upp en del saker. 
 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Inget jag kan komma på. 
 

18. Hur tillbringar du julen?: Firar inte jul, men tror att jag blir hemma den dagen iallafall. 
 
 
19. Blev du kär i år?: Nej jag blev inte kär, men fick lära mig en hel del inom området. 
 

20. Favoritprogram på TV?: Kollar inte på tv så mycket... 

21. Bästa boken du läste i år?: Min första bok på år.. det var änglar i mitt hår. Haha det rimmade 
 

22. Största musikaliska upptäckten?: Hm... vet ej ? 
 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Firar inte min födelsedag heller, men firade visserligen lite grann detta året iallafall. Fick ingenting mer än fint sällskap! 

25. Något du önskade dig men inte fick?:

26. Vad gjorde du på din födelsedag?: Inget ovanligare utöver det vanliga haha 
 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja, men det kommer i slutet av året, så än kan det slå in ! 
 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2014?: Cool som vanligt 

29. Vad fick dig att må bra?: Det jag skrev på nummer 1 :) 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Eh ingen som vanligt. 
 

31. Vem saknade du?: Några få 
 

32. De bästa nya människorna du träffade?: Dom vet nog vilka de är :) 



Kom ihåg mig?