Mini palette

Jag tog fram min större palette med säkert 88 olika ögonskuggsfärger och insåg att jag kunde ta bort dessa färger & göra paletten helt tom - så att jag kunde återanvända den till att göra en palette med tex concealer och puder. Bild kommer senare. 


Jag tog en gammal bronzer behållare & lade dit de ögonskuggor jag skulle kunna använda mest av alla 88. Så det blev en mini palette ! Jag ska fixa iordning själva behållaren & sen försöka limma fast ögonskuggorna så dom sitter där dom ska :) 


Ögonskuggspaletten (har två) 


Det tog såååån tid att ta bort allting! En del ögonskuggor gick sönder, och det var någon plast grej som alla var fast i så jag var tvungen att klippa/skära & dra bort plasten. 



Tur man kan återanvända saker ! 
Jag sparar ju på de mesta behållare, såsom tex puder. Alltså när det är slut så sparar jag på förpackningen. Vilket är rätt bra för då kan man fylla dom med något annat sen ! 

Den andra paletten kommer jag lägga upp senare när jag är klar (eller bara för att visa lite grann innan den blir det ). 
Kanske inte blir snyggaste paletten, men användbar helt klart! 

/ Sophie * 





Kom ihåg mig?