Paket

Här kommer 1 paket av 4 :) 
Vissa paket kanske jag inte visar, eller alla saker i varje paket - får se hur mycket jag orkar lägga upp! 

Har fått hem 3 paket men kommer visa 1 av dom nu & sen det 2a. Men inte det tredje. Det fjärde kanske jag lägger upp, men är typ kläder det mesta och de orkar ja inte lägga upp! Men har tre saker i de paketet jag kan visa iallafall. 

Haha krångel, lägger ju upp de ja lägger upp! 


Clinique puder - fint och silkeslent puder 


Wake up make up foundation - i två olika färg nyanser. En ljusare och en mörkare. 



En eyeliner - bra form & hållbar! 



Anastasia dipbrow promade - i färgen chocolate. Ville testa den trots att jag gjorde en egen (väldigt bra) dipbrow. 


Fick sedan tre gratis prover. 
Två stycken body lotion & en parfym. Parfymen var tydligen Nicki Minaj's, och tyckte inte den var i min smak men den duger för å sparas iallafall, haha. 



/ Sophie * 




Kom ihåg mig?