most Wanted

Längtar verkligen tills saker och ting kör igång. 
Och det bästa av allt ( som jag skrev lite om i förgående inlägg ) är att man 
har saker att se framimot. Små saker som större saker. Allt räknas! Allt man blir det minsta 
lilla glad över. Det räknas stort.
 
 
 
Men jag har ju sådan tur, det berors väl på hur man ser på den saken - men 
det där med väntan ni vet. Som jag också talade om i förra inlägget. Väntan är så jobbig, 
mest för att man är så ivrig och glad för det man ser framimot. Man vill att det ska hända -nu-. 
Men samtidigt, utan väntan hade man inte kunnat förbereda sig för det goda i livet. 
Så uppskattar även det ! ( väntan .. ) Ser mig själv ha otur för att jag alltid får vänta, 
men det är nog en fördel för det mesta. 
 
 
 
Ligger just nu i min säng, med fötterna utanför
( Känner mig så lång då haha, när jag ligger typ mitten av sängen) 
Kollar igenom lite saker på internet, läser lite om olika grejer och så kollar jag på film samtidigt. Haha, gör massa saker samtidigt varje gång jag är på datorn - kan inte koncentera mig annars. Fast missar ändå många sekunder utav filmen. Kollar iallafall på "A most Wanted man " Ny film detta året 2014. 
 
 
Oj, det var allt en liten bild ... 
 
Det är redan mörkt, klockan ska slå 17:00 bara. Nja, tänker inte klaga på mörkret, vädret, snön, vintern, ingenting alls faktiskt. It is what it is. Bara put on a smile och skratta så mycket man kan, så blire ljusare i vardagen ändå :)
 
 
/ Sophie* 
 
 



Kom ihåg mig?