Älskade barnet

Idag fyller min älskade brorson år. Det har gått redan 2 år och det är svårt att förstå att tiden gått så fort. Han har lärt sig än massa på kort tid och det är inte bara hans ålder jag inte kan förstå, jag kan knappt förstå att vi haft sådan tur att han finns! Han är bland det bästa som någonsin hänt mig
Jag minns första gången jag höll i honom och matade honom. Första gången jag fick en puss och kram ifrån honom. Första gången han sa mitt namn. En riktig gåva ifrån nåvan. Mitt ängla barn. Jag kände inte att jag hade något att leva för, sedan kom detta underbar barnet till världen och den tanken ändrades snabbt. 
Han är så lik mig på många sätt. Och det känns som att han är en del utav mig. Och det är han ju! 
Jag ska föralltid skydda honom. Jag är en stolt faster och hur dålig världen än må va, så vet jag att han kommer bli en bra person, för han är redan helt underbar. 
 
Grattis min fina brorson! 
Du är det bästa som finns. 
 
 
 



Kom ihåg mig?