"Jag har absolut inget att le för"

Det är när du slutar tänka sådär mycket på allt ( framförallt på saker som man inte vet något om i förväg) Det är då du kan börja andas lättare, släppa alla tunga stenar du bär på och oron och rädslan! Det som tar sådan extrem energi från oss. HELT i onödan! 
 
Nej, jag vet, det är inte alla som har något att le för. Eller rättaresagt, de flesta har alltid något dom bär på som tynger ner än. Jag är än av dom. Men "jag har absolut inget att le för", det stämmer inte alls. 
Ler du inte för din familj, vänner, andra nära så har du iallafall EN jäkla bra sak att le över. 
DIG SJÄLV. 
 
Sluta övertänka och oroa dig själv. Och oroar man sig, så får man se till att inte oroa sig längre. Man får helt enkelt lösa saken. Det är sjukt onödigt att oroa sig för saker som inte finns eller hänt. 
 
Ta det som det kommer, du kan ändå inte göra annat i slutet. 
 
 
Ta hand om dig själv. 
 
/ Sophie* 
 
 



Kom ihåg mig?