Not close enough to hurt me

Låt ALDRIG någon ta åt sig äran på din bekostnad. Låt inte någon ta åt sig äran och be dig tacka dom för något som DU gjort själv. 

Att överleva varje helvete det gjorde jag själv & det med eller utan dig. Jag hade aldrig överlevt om det inte vore för mig själv. Du ska inte ha äran för att jag LEVER idag, för att JAG tagit mig såhär långt. 

Du kan dock få ett stort tack för att du visade din riktiga sida så att jag äntligen kunde inse vilken typ du är. Den typ av "människa" folk mer än gärna håller sig undan från. Du kan va sådan här om du tror att du är en bättre människa som aldrig gör fel, men det är DU som kommer stå helt ensam. Ingen vill stå vid någons sida, bredvid någon som trycker ner någon annan. Du är inte ett dugg olik de människor som förstörde mig. Men jag har tack å lov inga likheter med er hemska ruttna människor. 

Den enda som ska ha äran för vad JAG åstadkommit i mitt liv är jag själv. Så bara för era liv är misslyckade innebär det inte att ni kan förstöra någons liv, dom överlever och ni tar äran för hur långt personen gått. Nope, ni har tagit mycket ifrån mig men ni kommer aldrig, då menar jag ALDRIG, kunna ta min ära och stolthet ifrån mig. 



Jag ville slita & rycka ut hjärtat som blöder inuti. Men inget är värd att spillas för er. 











Kom ihåg mig?