Should i know something? tell me then..

Idag är det en 'okej' dag, kunde såklart varit bättre på vissa fronter. Men det löser sig nog i guess. 
Idag har jag bara kollat serie, och även fortsatt på en till bok! Det är en ny bok, och detta är andra dagen jag skriver. Jag har ju än massa böcker på lager men jag är ju som jag är och vill påbörja än massa haha. Man får passa på att skriva nu när man har energin till det ! 
 
Ja ni... påtal om inget ;) ska börja plugga lite här hemma! Nej, inte för betyg eller för att jag måste. Utan jag känner att jag vill göra något. Jag ska börja med spanska :) lär mig själv ! Vad har man inte internet till ;)
Sist jag hade spanska var när jag gick i 6an, och då gick jag knappt (tyvärr) på lektionerna. 
Men det är aldrig försent  att lära sig något ! :) Men språket är alltså inte så okänt för min del. 
 
 
Nu ska jag studera lite, skriva på boken, kolla serie och vart annat. 
Hoppas ni har haft en bra dag och låt ingenting störa er. 
bara le och gå vidare :D 
 
 
/ Sophie* 
 
 
 




Kom ihåg mig?