Det är nu du ska

När du vill ge upp, hur stark känslan än är, så är det DÅ du ska kämpa ÄNNU mera! 

Jag hade det hårda skalet utanpå, trots att jag är världens goaste & fina människa. Jag använde utsidan som ett hårt skal för att skydda mig själv. Det hjälpte men det var inte den jag ville vara, så jag förändrades. Min utsida blev nu som min insida. Det må va tufft och elände och känslor starka som bara den. Men i slutet av dagen har jag vetskapen om att jag åtminstone är mig själv, trots att livet inte ännu är som jag vill å hoppas på. 

Om du inte är dig själv, så kommer du bygga ett liv som du inte vill ha, till den person du inte är. Så var dig själv, så byggs livet upp från grunden av vem du är. 

Jag är på ge-upp-läget nu. 
Det är även nu jag ska kämpa ännu mer


/Sophie 







Kom ihåg mig?