Dryck tips!

Säkert något de flesta hört talas om tidigare, men jag tipsar för dom som inte vet ! 
 
Denna dryck CELSIUS är en bra LCHF dryck! De som går på LCHF kan alltså dricka detta också. 
En dryck som varken har kolhydrater ( socker ) ELLER färgämnen och sötningsmedel som man helst också bör undvika. Så jag blev glad att jag såg att även Lchf säljer sådant. Mycket bättre alternativ än vanlig dricka! 
 
Jag tyckte smaken var okej, för att vara nyttig så var den god! Kanske inte en smak alla tycker om, då man verkligen känner smaken av vitaminer. Men dom som tycker om att dricka E-vitamins-tabletter i vatten, lär stå ut med denna smak också - då den är dubbelt så godare än Evitaminstabletterna! 
Dålig jämförelse kanske. Men tycker det är värt å testa denna dryck, speciellt när det kostar 20kr, vilket jag personligen tycker är billigt. 

UPPDATERING: 
Först känner man smak utav vilda bär ( som är den smak ja köpte ju ) 
Eftersmaken är nog både beskt & lite syrligt på samma gång! Det är en smak man kanske inte dras till så mycket, men både billig & nyttigare alternativ vilket gör det gött oavsett denna eftersmak! 
Testa å avgör själv :) 
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?