När det blir to much

Ibland får man bara bita ihop och fortsätta göra det man gör och inte låta någonting komma imellan igen 
 
 

Imorgon beger jag mig hemåt till kära Örebro. Det är onsdag och trots att dagarna oftast är sega, så går veckorna väldigt fort. Jag längtar tills år 2014, för det är DÅ allting man väntat på, kommer hända. Ni kanske undrar vad? Jag kanske avslöjar det någongång, men inte just nu. 
 
Om det är en dag som borde vara speciell, men inte är så speciell som man trodde.. Då får man göra det speciellt ! Och så är det i mitt liv. Fattas något, då får man se till att man finner det som fattas. Känns livet meningslöst, då får man ge det en mening
 
Nej. Får försöka komma i säng inatt ( lär bli svårt like always ) Somnar jag inte innan kl 7 så kan jag lika gärna vara vaken då jag ska upp vid 8. Haha. Ni kan väl önska mig lycka till ? Alltså, till att komma upp i tid menar jag ;) 
 
 
Gonatt eller något sådant ! 
 
 



Kom ihåg mig?