När solen går upp, bör leénden följa med

Om 3 dar får jag pengar och ska beställa lite saker. Kommer även gå åt lite mer än hälften till min hemsida. 
Hursomhelst, så när jag beställt och fått hem det, så lägger jag upp produkterna här :) 
 
 
Idag tänker jag skriva lite nya böcker. haha, jag tror det iallafall. Vill skriva massa saker! Men känns inte som att man varken kommer igång riktigt, eller kan avsluta det föräns man börjar på något nytt. 
 

Tror min helg kommer bli bra :) besök av lillebror och förhoppningsvis en träff med min fina 3männing Johannes! 
förra året vi sågs senast.... 
 
 
Hoppas ni får en fin torsdag ! 
Det är en jobbig dag för mig idag, mycket som påminner. 
Men det är bara att skratta och vara glad,så glömmer man det jobbiga! 
 
 
/ Sophie* 
 
Gammal bild när jag hade rött hår. 
 



Kom ihåg mig?