Staring At Nothing, cause theres nothing left to see.

Jag får nog helt enkelt bara inse fakta. Är det inte bättre nu, kan det inte bli bättre sedan heller med just denna sak. Varför hänger jag kvar? Vad får jag ut över detta? Jag kan inte tänka klart överhuvudtaget !! 
Ibland är jag säker ibland är jag aboslut inte säker. Jag försöker lita på "♣" men ibland går det bara inte. 
Varför? Jo för det kommer alltid saker som bevisar att något inte står rätt till, något som får mig känna denna förbaskade osäkerheten. Jag är trött på osäkerhet! Jag har haft det förr, jag vill inte ha det mer i mitt liv. 
Jag försöker ta vara på det bra, "♣" sa att jag skulle försöka göra det. Men när jag gör det så blir det så fel.
Kanske tar jag vara på saker alldelse för mycket, men hur kan det vara möjligt. Man kan väl aldrig ta vara på saker å ting för mycket? Hm. Jag har min gräns. Jag måste lära mig hålla den nu också. 
Det går ibland, men det är detdär jäkla ordet "Ibland" som blir allt mer sällan. Tillslut blir ibland, aldrig istället. 
 
 
jag kan knappt andas längre
 
 
/ Sophie* 
 
 



Kom ihåg mig?