VECKAN HOS MIN BROR OCH FAMILJ

Jag skulle åka iväg, tänkte jag. Så det gjorde man! Åkte till grythyttan och hälsade på en av mina storebröder och hans familj. Skulle egentligen vara borta nästan 1 månad, då jag kände att det kunde var behövligt. Men både mående och annat kom imellan, så om några dagar åker jag hem till kära Örebro igen. 
 
 

Har inte hänt så värst mycket! Men varit mysiga stunder. Och har haft det rätt bra. Just nu sitter jag i hällefors och ska vara här i 3 dar till innan jag beger mig hemåt. 
 
 

Här går jag & T3S med lille brorsonen. Vi gick ut på kvällen efter hennes jobbpass och det var skönt med frisk luft. Vi plockade ihop lite höstlöv och annat, som hon sedan pysslade lite med. Det blev jättefint och mysigt ! MEN.....dagen efter torkade löven och kröp ihop. Haha så inte lika fint ut då. Jaja, mysigt för stunden dög ju !
 
 
Blev tyvärr ingen bra bild - såg finare ut i verkligheten. 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?