Lite babbel

Idag har jag sovit ( Nähä ? ) Men istället för att sova bort exakt varje timma, så gick jag upp trots att jag hellre skulle vilja sova bort allt. Jag gick då upp och diskade och fixade lite, och åt mat och sen har jag nyss borstat av dammet ( ner på golvet HAHA smart ) från min "brudkista",  men ska ju städa hela rummet ändå nästa vecka. Eftersom jag har dåligt med förvaring så fick jag lägga resten av alla hundratusen smink produkter i gamla Lyko-lådor (Sånna lådor man får sitt paket i när man beställt online alltså). Ser ju inte snyggt ut, men det får duga just nu ! 
 
 
 
 
Två dagar efter att jag kom hem från min resa, så fyllde jag 18 år. (Onsdag 9 juli) 
Det som gjorde min dag mest var alla de som sa grattis, och önskade mig en bra dag. Det var fint å höra :) 
Annars var min födelsedag som alla andra år. 
 
 
 
I Fredags så hade jag planerat att "alla" skulle åka iväg och bada tillsammans. Även om jag inte badade, så hade jag det hur roligt och trevligt som helst. "Vadå? Åker du iväg och badar, fast utan att bada?" JA faktiskt :) Man måste inte bada, och man måste inte ha tråkigt för att man inte gör det. Man kan hänga på ändå. Så det var jag, min lillebror, min mamma, en vän till familjen, och mina två kusiner :) Det var kuligt ! Vi var där några timmar, och blev helt förvånad att det var så mycket folk där, för när jag varit där förut så var det ingen förutom vi. Haha, men det gjorde väl inget trots allt. 
 
Bilderna blir olika stora pga att vissa är från datorn och vissa från mobilen. Om det nu stör. 
 
Hade fått en great-penna och ett rit block utav min extrapappa, så det var snällt ! Därför målade jag lite grann, bland annat detta. Om jag är en konstnär? Ja men det seru väl ! ( ........ ) 
 
 
 
Ja, annars är livet på topp. Fast inte riktigt. Mycket tankar, fast egentligen inte om något särskilt. Eller det är nog både och. Lite av varje är det nog. Får hoppas det blir bra snart. :) En hyffsad sommar har jag väl haft. Trots svek av människor, så tänker jag inte låta det hindra mig från att ha kul utan dom :) Snart ska jag hälsa på min fina vän, och de ser jag framimot även om det bara är över en natt. Bättre än inget ! Och vi lär ses strax därefter också. 
 
Försöker få ihop det, så att jag kan åka till Stockholm och hälsa på min bror. Men det känns inte som att tiden räcker till eller pengarna heller för den delen. Det är nog det som kör ihop sig mest. Typiskt. 
 
 
 
Nu ska jag vila efter maten! ( gamling ) och kanske se på serier eller något annat. 
 
 
/ Sophie* 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?