Skulden

Hellu! 
 
 

Sitter just nu i köket och kände för att skriva på en ny bok. Jag fick en idé till en bok igår så varför inte påbörja idén lite och se hur det blir :) Antagligen blire en fortsatt bok eller så slänger jag iväg den i papperskorgen haha. Nej, jag brukar faktiskt spara på allt/det mesta jag skriver även om det inte blir något av det. 
 
 
 
Imorgon blir det att gå på ett möte. Lär inte bli såsom jag önskar, men får göra det bästa utav allt. Det kan fortsätta vara tufft och kämpigt vissa dagar, men själva livet kan bara bli bättre från och med nu. Så får man tänka! 
 
 
Jag har på senaste haft en del saker att vara glad över, bara det är jag glad att kunna medge. Men samtidigt är det vissa grejer som man mår lite halvdåligt utav, men imed att jag inte är anledningen till dessa såkallade problem och val andra gör, så ska jag sluta ge mig själv skulden för saker och ting. :) Är ju ett bra tips att följa. 
 
 
Säger återigen. Vill ni ha råd/hjälp om vad som helst så hör bara av er till mig. Via bloggen, via facebook, via kik
Jag finns här :) Ville bara påminna er. 
Kik: ifuneedme 
 
(vill ni bara vara sociala så kommer jag inte svara genom kik. ) 
 
 
/ Sophie* 
 
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?