Var det otursdag femhundraåttiotusen ?

Om dagen började bra? Haha. Hela natten var åt skogen och lika så dagen. 
 

Jag sov inte en timma! Vet inte ens om jag sov ordentligt en minut !? Well. Med ungefär noll sömn var det dags och resa sig upp för att fixa till sig. Oturs dag nummer femhundraåttiotusen+ blev det denna fina dag. :) Ja, som vi tjejer framförallt förstår, så kan jag säga att varken face eller hår blev något att visa upp, och jag såg ut som att jag hade åkt runt några varv i torktummlarn. Så snygg var jag idag ! Snyggare kunde jag inte bli iallafall.
 
 
 
 
Sen skulle jag halvstressa till bussen, och som tur var hann jag iallafall sätta mig en stund innan bussen kom. (brukar annars alltid få springa typ...)......(trots att jag bor 5 min ifrån bussplatsen) 
 
Och sen åkte jag iväg, och sen när jag var i resecentrum så fick jag gå en pyttebit. Och mötet jag skulle ha? ja, jag hade gått till fel plats. (host mamma sa att hon visste var det låg, första gången jag skull dit. )
Så arg och irriterad som jag var från att jag vaknade, så ville jag bara kasta mig i nån buske och bara ligga ner och dö. Jobbig dag, och rätt mycket orsak till det dock. MEN, det kunde blivit en bra dag kan man tycka... så mötet blev inställt för att jag mådde dåligt och behövde åka hem direkt. 
 
To the universum: When inget goes rätt 
 
 
Och sen jag kommit hem har jag gjort lite saker, och kollat klart filmen ( Divergent ) SE DEN. :) Klicka på namnet så kommer ni direkt till filmen. 
 
Och nu sitter jag, en aning lugnare och "gladare" och skriver på fortsättningen på min nya bok :) Att skriva får mig att  slappna av trots att koncentrationen är en aning dålig. 
 
 
 
Ja, oturs dag må det vara. Men senare blir det besök och det längtar jag efter. Får hoppas inte det blir inställt... 
 
/ Sophie* 
 
 
 



Kom ihåg mig?