Segt

Seg dag, dålig sömn, tråkigt väder och ja. Finns mycket att klaga på, ändå finns det små saker som får än le stort. Det är ju de man ska ta vara på, de man ska tänka på mer. Om man nu vill ha positivitet i sitt liv vill säga. 
 
Har aktiverat min blogg med en funktion, så att man lättare ska kunna läsa den på mobilen. Det är väl bara och kika in via mobilen så får ni själva se :) 
 
Jag är inne i någon dvala av något slag. Känner mig varken medvetlös eller vid liv, eller så lite av både dera kanske. Något fattas och jag vet inte hur jag ska kunna bara njuta av nuet när det finns så mycket jag vill göra och ha i framtiden. Men antagligen är det denna " tomhets känsla " jag känner, något jag måste ta mig igenom. Som jag skrivit om tidigare. Så att jag kan healing myself. Från det dåliga som skett och från det dåliga som kunde skett om jag inte fick en tankeställare för inte så länge sedan. 
Nu är jag väl vaken ifrån min "jagstängeravminakänslor-dvala". Men yet, vaknare kan jag bli. Krävs bara sin tid och ens tålamod. 
 
 
 
/ Sophie* 
 
 
 



Kom ihåg mig?