Ja, dom tankarna.

Hon skriker åt sina egna tankar. Hon orkar inte längre lyssna, hon orkar inte längre känna ilskan. 
Det är ilskan som hon nu inser håller henne vaken om nätterna. Men hon vill inte känna som hon gör, och hon vill deffinitivt inte förstöra sitt mående bara för att en person, vissa personer, inte vet hur man ska bete sig mot någon annan. Ja, det är mig det handlar om. Har skrivit mycket om min sömn på senaste, och antagligen för att det tär på mig. Men nu handlar det ju inte bara sömn i sig, utan tankar och känslor. Om det inte redan var uppenbart... 
 
 
Idag ska jag göra ett nytt försök att vända på dygnet, eftersom det inte gick igår. Jag ska därför göra än massa, - ja, försöka åtminstonde hitta på saker att göra. Så det blir att plocka undan, diska, laga mat och ja allt sådant vardagligt man brukar göra. Ska försöka skriva, men är lite jobbigt att skriva nu. På min andra bok alltså. För mycket känslor, klarar inte av sådant för tillfället. 
 
Vi höres! 
 
/ sophie* 
 
 
Såhär känner jag just nu :) Haha 
( haha orkar inte... ) 
 
 
 

bra skrivet du!

Svar: Tack så mycket !
everysecondmatters.blogg.se

sv: tack så mycket :)




Kom ihåg mig?