ökad pensionsålder

Fick mig ett gott skratt redan nu på morgonen, och klockan har inte ens hunnit slå 7.00
Samtidigt blev jag "glad" att någon sa något vettigt, och det händer ju inte så ofta i denna snedrivna världen. 
 
Handlar då om ökad penisonsåldern - vem som har lagt det på förslaget kan man räkna ut. Och vad jag skrattade åt är då resonemanget " Vi blir friskare när vi blir äldre ". BULLSHIT. Jag har inte hunnit fylla 18 år ännu, och jag är sjuk i hela min kropp. Jag har varit det så länge jag kan minnas och ju äldre jag blivit, ju värre har det blivit. Jag har en kronisk sjukdom som betyder att man inte kan bli frisk. Den enda behandling jag kan göra, är en cancerbehandling vilket jag inte kommer göra, för stor chans att man inte blir frisk och jag tänker inte utsätta mig för något som kan förstöra ännu mera för min kropp. Så att vi människor skulle bli friskare som äldre - väldigt mycket shitsnack. Så säger bara en frisk som håller på ett visst parti. Nämner inget parti namn för det är inte vad jag ville ta upp just nu. 
 
Den som sa något bra var Hugo Westerlund. Han talade för många i sverige som tänker lika dant, inkls. mig. 
Vill ni höra honom så kan ni kolla på dagens morgonnyheter, klicka > " Gomorron sverige " 
Spola fram till ungefär klockslaget 06:55 :) 
 
( Tänk på att cirkeldiagramet är på ett ungefär, eftersom dom inte direkt fråga hela sverige om vad dom tycker. ) 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?