Purple White

Sådär ! Nu har jag ändrat helt & hållet på bloggen och det blev rätt okej faktiskt. Störde mig rätt mycket på en sak, på den andra stilmallen (designen) jag hade. Så istället för å gnälla får man fixa problemet! 
Tyvärr kommer det ju alltid vara massa j*kla reklam hela tiden. Som förstör ju! Men har ju tipsat om något bra till din dator som tar bort shiten, tryck bara >här< :) 
 
 
 
 

Fick lite sömn inatt, börjar snart ha fixat dedär med att vända på dygnet. Tar ju sin tid... Har inte gjort så mycket idag, mer än att då fixa här med design osv. Går ju inte på en kvart direkt, men även om det är ansträngande så är det samtidigt lite kul att hålla på och fixa lite. Om det blir bra tillslut vill säga.. haha. 
 
Imorgon, eller idag kanske, så ska jag skriva schema till mig själv.
( Gjort förut, men blir nytt nu ) 
Vadå för schema? Jo, på schemat ska det stå saker jag ska göra förutom det övriga vardagliga. Det ska stå: 
- Språk - just nu Spanska. 
- Skriva på böckerna - går ju lite från bok till bok, men just nu påbörjade jag att testa skriva noveller. Eftersom jag inte kan skriva på min "stora" bok för tillfället. Men vill hålla igång med skrivandet så får testa något nytt! 
 
Så det är vad jag vill göra varje dag! Älskar att lära mig nya saker & att göra det jag älskar. Så varför inte skriva ett sådant schema än alla måsten.. :) 
 
Hoppas ni tycker om designen. 
 
 
/ Sophie* 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?