Tråkigaste pysslet ?

Gjorde rätt så tråkigt "Pyssel" och snabbt gick det med... Haha. Och inte har jag så mycket att pyssla med heller, tråkigt ju! Men här kommer några .. jo jag vet, tråkiga... bilder. 
 
 
Tom tavelram 
 
 
Markerar där jag ska göra hål, och tog hjälp utav en pytteliten spik, samt hammare. 
 
 
FInt? HAHA nej. Min tanke från början skulle vara att göra några hål och sätta tre par örhängen. Det skulle alltså bli en hållare för örhängen. Smart ide ändå.. men lyckades gjorde jag inte haha. 
 
 
En liten glas burk. Helt vanlig glas burk, tvättad och ren. 
 
 
 
Gör en (jättefin) stjärna, klipper ut och sätter fast på glasburken. Använder helt vanligt limstift och limmar runt omkring stjärnan. ( Man kan göra på olika sätt såklart. ) Sedan häller jag silver glitter där jag fäst limmet. 
 
 
Tog bort pappersbiten och tadaaa... 
Blev ju gulligt. Eller ? Och så knöt jag ett litet svart siden band. Blev ju hur piffigt som helst, eller vad sägs? 
Haha jaa. Detta va inte världens seriösaste inlägg. Texten var inte det åtminstonde... 
 
 
 När du använder glitter, så är ett bra tips att spraya hårspray på glittret, då håller det bättre och blir inte glitter överallt :) 
 
/ Sophie* 
 
 
 



Kom ihåg mig?